Webdesign

Webdesign

Webdesign

Na een verkennend gesprek waarin de beoogde doelstellingen van een presentatie op het internet worden geformuleerd, wordt er aan de hand van een inventarisatielijst alle informatie verzameld om te kunnen komen tot een fraai vormgegeven, functionele en informatieve website.
Zodat u 24 uur per dag, het gehele jaar door en over de hele wereld uw publiek kunt informeren over uw producten, diensten of non-profit ideeën.

Stappenplan

Aan bod komen onder andere:
– Het gewenste internetadres (bijvoorbeeld www.uwbedrijf.nl).
– Aanmelding van uw website bij zoekmachines, branche gerelateerde sites en regiosites.
– De grafische opmaak volgens uw huisstijl of aangepast aan de functionaliteit, doelgroep, of andere invalshoek van waaruit de website wordt gemaakt. Met WordPress en Joomla zijn de mogelijkheden schier onbeperkt om op een kostefficiënte manier functionaliteit in te bouwen als een webshop, nieuwsbrief, opinieonderzoeken (polls)
– Toepassing van alle bekende technieken om uw website optimaal te laten scoren in de zoekmachines. Dit heet Search Engine Optmalisation. Dit behelst onder meer de steekwoorden en beschrijving van uw organisatie verborgen in de broncode uw website, duidelijke titels, alinea’s en opmaak van de verschillende pagina’s, beschrijvingen van geplaatste afbeeldingen. Ook hier zijn weer plugins voor in WordPress en Joomla om u aan de hand te nemen en stap voor stap uw pagina’s aantrekkelijk te maken voor zoekmachines.
– Standaard worden Google hulpmiddelen als Analytics en Webmaster tools geïnstalleerd om uw website te monitoren op prestatie, vindbaarheid en gezondheid (denk aan malware)
– Eventueel in combinatie met een Google Adwords- Twitter- of Facebook- campagne om met krachtige middelen uw website doelgericht onder het zoekende publiek te brengen.